woensdag 16 augustus 2017

A&A uitdaging 11.

Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat Aletta en ik elkaar uitgedaagd hebben. Het werd dus weer tijd :).
Deze keer hebben we gekozen om golf/ribbelkarton te verwerken op een kaart.
Geïnspireerd  door een kaart van  Carole Dion.
Nu denken jullie waarschijnlijk hoe kom je aan golf/ribbelkarton. Dat is heel gemakkelijk....... Het zit nl. in elke rol beschuit 🙂

Voor de kaart van Aletta ben ik aan de slag gegaan met acrylverf en gesso, Magenta stempel C09241/N. Het lijstje heb ik gemaakt met Crealies XXL 36 stansen. Bewerkt met Memento witte inkt en Acrylic Vernish mat. De Magenta bloem heb ik ingekleurd met Zig´s. Eigenlijk heel leuk om te doen!
Tekst is van Art Journey.

Hier komt tie dan.......


Eerlijk gezegd ben ik best een beetje trots op deze kaart. Ook omdat ik nog niet zo lang bezig ben met Mixed Media. Vind het steeds leuker worden en het gaat steeds gemakkelijker 🙂

Dan komt nu de schitterende kaart die ik van Aletta gekregen heb.
Ta, ta, ta.......



Aletta heel erg bedankt voor deze schitterende kaart!  Hij staat hier op kast te pronken. Op naar onze volgende uitdaging.

Wil je meer weten over de kaart van Aletta kijk dan even op haar blog.

Bedankt voor het langs komen.

Groetjes Anneke xxx

7 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind jullie kaarten allebei erg gaaf! Wat een leuk en ook creatief idee, zo doe je nog eens iets wat je misschien niet vaak doet.

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie kaarten! Zo wordt beschuitjes eten extra leuk ;-)

Angelique zei

Zo ontzettend leuk om elkaar op die manier uit te dagen. Je kaart is prachtig geworden, mooi dat het achter de bloem lichter is. Ook de kaart van Aletta is mooi geworden.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Anneke,
Ik kom via Aletta even bij jou koekeloeren. Wat een gaaf kaartje heb je voor haar gemaakt! Heel leuk dat jullie allebei het ribbelkarton op dezelfde manier hebben gebruikt. Wat ik bij jouw kaart mooi vind is dat je achter de bloem het ribbelkarton zo leeg hebt gelaten. Heel mooi effect geeft dat!
Groetjes,
GerJanne

Gerrina zei

Via Aletta's blogpost kwam ik hier; eindelijk gevonden :)
Hele mooie kaart! Ik volg je graag! Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Wat een mooie kaarten! Zo wordt beschuitjes eten extra leuk
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

dokdok zei

เลเซอร์หน้าใส เป็นอีกหนึ่งสิ่งใหม่ทางความงดงามที่ช่วยฟื้นฟูผิวหนังที่แห้งกระด้าง บริเวณใบหน้าหมองคล้ำให้กลับมาแจ่มใสมองเบิกบานใจ ผ่องแผ้วภายในช่วงเวลาอันเร็วทันใจ นับว่าเป็นทางลัดความงดงามที่กำลังเป็นที่นิยมสูง ช่วยดูแลผิวให้ขาวกระจ่างขาวสวยใส จากการลดลางเลือนริ้วรอยจุดด่างดำได้อย่างมีคุณภาพ

เลเซอร์หน้าใส
เลเซอร์ลดริ้วรอย
เลเซอร์รอยสิว